نصب و اجرای سازه فضایی چلیک ورزشگاه دانشگاه اصفهان

اسپیس

امروزه ساخت و ساز سریع، سبک و مقاوم، دغدغه و مطالبه اصلی و اولیه جامعه مهندسان و معماران بوده و از همین روی مدیران و راهبران فکری اسپیس با درک این ضرورت و با هدف ارائه خدمات نوین و مدرن به صنعت ساختمان و توسعه ساخت و ساز کشور، شرکت اسپیس را پایه گذاری کرده اند .

اسپیس یکی از شرکت های پیشتاز در صنعت ساختمان کشور محسوب می شود که توانسته با سرلوحه قراردادن و رعایت استانداردهای بین‌المللی همچون ایزو ۹۰۰۱ و ایزو ۱۴۰۰۱ و ایزو ۱۸۰۰۱ مجموعه‌ایی متنوع از انواع سازه های فضاکار را ارائه دهد.

در فضایی که هر روز رقابتی‌تر می‌شود، اسپیس به مدد یزدان پاک و همت نیروهای متخصص و توانمند خود توانسته به همراه ارائه محصولات سازه ایی مطابق با آخرین تکنولوژی های روز با رویکردِی توسعه محور به دنبال افزایش گستره ی سهم بازار صنعت ساخت و ساز باشد و در راستای تحقق چشم انداز خود، حوزه ی فعلی فعالیت های تخصصی خود را ( سازه های فضا کار )، به سازه های پارچه ای و سازه های بادی گسترش دهد. اسپیس در نظر دارد با تکیه بر خط مشی خود، از طریق توسعه ی شبکه ی نمایندگی ها و در راستای تأمین خدمات استثنایی برای مشتریان، خدماتی کامل‌تر را به لحاظ کمی و کیفی ارائه دهد .

ارمیا شهلایی