فرم سازه فضاکار بیضوی،

خدمات فنی مهندسی و طراحی سازه فضاکار

خدمات فنی مهندسی و طراحی سازه فضایی

خدمات فنی مهندسی و طراحی سازه فضاکارتیم متخصص و مهندسین حرفه ای سازه فضایی اسپیس با تلاش و پشتکار خود توانسته اند در صنعت سازه فضایی با تهیه و ارائه یک نرم افزار سفارشی برای طراحی و تحلیل سازه فضایی گامی استوار در زمینه طراحی سازه فضایی بردارند.
خدمات سازه ای این نرم افزار بومی، فقط محدود به طراحی و مدلینگ هندسه سازه فضایی نیست.بلکه تمام نیاز های محاسباتی طراحی، آنالیز و بررسی واکنش های سازه ای، مختصات و مشخصات مواد مرود نیاز (متریال مصرفی) و هر آنچه تا مرحله تهیه نقشه های تولید یا شاپ خرپای فضاکار مورد نیاز است را پاسخگو است.
تیم ما ( اسپیس) با در اختیار داشتن تمام ابزارها و تجهیزات مدرن و پیچیده مهندسی، آماده پاسخگویی به خواسته های معماری و عمرانی ( ساختاری) انواع مشتریان خود است. بدیهی است این امکانات سازه ای ما را برای سازه های به مراتب پیچیده تر از منظر هندسی و معماری با هر  حجم و ابعادی مجهزتر ساخته است.

برنامه های نوشته شده توسط تیم مهندسی اسپیس که ما حصل سال ها تجربه و مهارت و دانش اندوزی در رابطه با سازه های فضاکار است، سبب شده اسپیس برای انجام وظایف خاص که منتج از تجزیه و تحلیل ساختاری یا آنالیز خرپای فضایی است، آماده باشد.

اسپیس با سرلوحه قراردادن استانداردهای مرجع و رسمی صنعت سازه فضایی، برای محاسبات بارگذاری سازه فضایی مطابق با مبحث ششم بارگذاری و نیز برای تحلیل سازه فضاکار ذیل آیین نامه نشریه ۴۰۰ مبادرت به ببرسی می نماید. بدیهی است همین فرایند، مقدمه تولید داده های متناسب با نقشه های تولید و نقشه های نصب و راه اندازی سقف شبکه خرپای فضایی است.

خاطر نشان می سازد تمام روند مذکور با ضریب اطمینان بالا و با سرعت و دقت در طول پروسه ساخت سازه فضاکار و طراحی آن لحاظ می شود.
تیم پشتیبانی حرفه ای اسپیس (ما) با تجربه نزدیک به دو دهه فعالیت خود، بصورت تمام وقت ( ۲۴ ساعته) آماده پاسخگویی یه نیازهای مشتریان گرامی است.

چنانچه علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر یا اخذ پیشنهاد کارشناسان اسپیس بر اساس یافته ها و توصیه های حاصل از تجزیه و تحلیل انواع سازه های فضاکار هستید، با ما درتماس باشید.

ما می توانیم نظراتمان را در قالب پیشنهاد هایی شامل:

الف: پیشنهاد فرم معماری سازه فضاکار متناسب با خواسته و نیاز پروژه شما

ب: پیشنهاد مدل سازه فضاکار همسو با نیاز سنجی پروژه شما

ج: پیشنهاد برآورد اولیه قیمت سازه فضاکار برای پروژه

د: پیشنهاد زمان بندی فرایند صفر تا صد مشاوره، طراحی، تولید و اجرای سازه فضاکار پروژه شما

ه: پیشنهاد محاسبات سازه فضایی پروژه شما

و سایر مطالبات متناسب و مورد نیاز پروژه شما کارفرمای گرامی تهیه، تنظیم و تقدیم نماییم.

برای نیل با این مهم، لطفا هم اکنون با ما تماس حاصل بفرمایید. ۰۷ ۵۲ ۳۳۰ ۹۱۲ (۹۸+)  –  ۰۷ ۲۷ ۴۸ ۷۷ (۹۸۲۱+)

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *