سوله سبک سازه فضاکار اسپیس

سوله سبک سازه فضایی

سوله سبک سازه فضایی، بهترین انتخاب برای تمام پروژه های ساخت و نصب سقف است. سوله سبک سازه فضایی اسپیس، یکی از پر فروش ترین سوله ها است.

سوله سبک سازه فضایی ما، در زمانی که با نوسانات متعدد قیمت فولاد، دلار یا سایر مصالح ساختمانی در کشور مواجه هستیم، می تواند بهترین گزینه برای اجرای پروژه های ساختمانی بخصوص سقف ها باشد.

سوله سازه فضایی شرکت اسپیس، در حال حاضر، مورد توجه ویژه اکثر کارفرمایان برای احداث سازه های صنعتی سریع، سبک و مقاوم واقع شده است، موضوعی که در نهایت سبب ارزان تر تمام شدن پروژه های سازه های فضاکار شده است.

سوله سبک سازه های فضایی اسپیس، در طراحی و ساخت در بهینه ترین و مطلوب ترین حالت در مقایسه با سوله صنعتی یا همان خرپای دو بعدی هستند. از آنجا که طراحان سازه همواره در جستجوی یافتن برترین فرم هندسی اعضای سازه ها هستند، اسپیس فریم همیشه موقعیت ممتازی از منظر مختصات ابعادی و مقطعی در بین تمام انواع سازه های صنعتی برخوردار هستند.

سوله سبک سازه فضاکار یا همان خرپای سه بعدی از فرم های گوناگونی مانند: سوله قوسی، سوله دو شیب، سوله تک شیب و و و برخوردار است و بدیهی است جنس فولاد بکار رفته در آن آعم از ST37 یا ST52 بر اساس نیاز سنجی انجام شده توسط دفتر فنی مهندسی اسپیس معین و برگزیده می شود.

سوله سبک سازه های فضایی از نظر مقطع مورد بهره بردای می تواند شامل: مقاطع دایره ای، مربع یا مستطیل باشد، البته این مقاطع با ضخامت های مورد نیاز پروژه و نیز مباحث مطروحه در دفترچه محاسبات سازه فضاکار و الزامات معماری پروژه برگزیده می شوند.

سوله سبک سازه فضایی نسبت به سایر سوله های سنتی و عرفی در صنعت ساختمان، از صرفه جویی وزنی و قاعدتا ریالی قابل توجه ای برخوردار است، به نحوی که بین۲۵ تا ۳۵ درصد سبب کاهش وزن سازه می شود.

سوله سبک سازه فضاکار علاوه بر مزایای مذکور، به دلیل پیش ساخته بودن و دارای قابلیت مونتاز و دموناژ بودن خود، سبب برتری در زمینه سرعت اجرای پروژه های ساختمانی شده است. این مهم خود به تنهایی سبک کاهش هزین های سربار ساخت و ساز و کاهش زمان بازگشت سرمایه می شود، که در حسابداری هزینه فرصت از دست رفته که امروزه مورد توجه مدیران پروژه و صاحبان سرمایه است، خود به تنهایی مزیتی غیر قابل چشم پوشی در مقایسه با سایر سوله های صنعتی یا سنتی شده است.

سوله سبک سازه فضایی اسپیس، علاوه بر موارد گفته شده از ویژگی صرفه جویی فضایی نیز برخوردار است. سقف های اسپیس بدلیل مشبک و مدولار بودن اعضای خود، سبب ایجاد فضاهای مناسب برای عبور تاسیسات الکتریکال و مکانیکال از مابین المان های خود می شوند. موضوعی که نه تنها سبب تسریع و تسهیل نت تاسیسات می شود، بلکه می تواند با ایجاد خلا فضایی مطلوب ( ارتفاع لایه میانی سازه فضاکار) با استفاده از سقف کاذب در ذیل لایه زیرین شبکه سقف سازه سه بعد، مقدمه کاهش مصرف انرژی برای تامین سرمایش یا گرمایش در فصول مختلف سال را فراهم آورد. بی شک در مناطق سردسیر، گرمسیر یا شرجی، ویژگی بالا خود به تنهایی می تواند ارزشی دو چندان در سال های بهره برداری به ارمغان بیاورد.

چنانچه تمایل به کسب آگاهی بیشتر در رابطه با سوله های سبک سازه فضایی دارید، لطفا هم اکنون با ما تماس بگیرید.

با تشکر از همراهی شما

واحد فروش اسپیس