شرکت های مجری سازه فضاکار

شرکت های مجری سازه فضاکار بر اساس فرآیندهای مختلف مورد نیاز در یک پروژه سقف سازه فضاکار به فعالیت می پردازند. شرکت های مجری سازه فضاکار بر مبنای سطح توانمندی های فنی و عملیاتی خود ممکن است یک بخش یا چندین قسمت از پروسه سقف سازه های مشبک سه لایه را انجام دهند.

شرکت های مجری سازه فضاکار ایران عموما در تلاش هستند در زمینه ی طراحی سازه فضایی، محاسبات و تحلیل خرپای فضایی، ساخت و تولید قطعات سازه های فضایی و نصب سازه های فضاکار نقش ایفا نمایند.

شرکت های مجری سازه فضاکار در ایران بیشتر به اجرای سازه فضایی مرو یا گوی توپر پرداخته و نسبت به اجرای سقف سبک با استفاده از سایر اتصال های سوله فضایی کم توجه بوده یا نیازی به اجرای آنها نمی بینند.

شرکت های مجری سازه فضاکار در ایران به دلیل وفور فولاد و نیز فرایند همه گیر تقاضا برای گوی سازه فضایی عملا احساس نیاز کمتری به تغییر در تولید یا عرضه اتصالات سازه فضاکار نموده و به از همین روی علاقه یا انگیزه خاصی برای تنوع بخشی به سبد محصول تولیدی خود ندارند. البته شایان ذکر است که متاسفانه کارفرمایان یا مهندسین مشاور و معماران طراح نیز تمایل چندانی برای ایجاد تغییر در ذائقه مشتریان خویش نداشته یا بنا به دلایلی همچون: عدم اشراف آگاهی از کم و کیف قدرت و پتانسیل سازه های فضایی یا عدم قدرت ریسک در ارائه طرح های مدرن و جدید و غیره کمک در خور توجه ای به بهبود شیوه های طراحی و ساخت سقف های خاص و ویژه ننموده اند.

شرکت های مجری سازه فضاکار در ایران عمدتا متمرکز در سه استان هستند و در عرف صنعت ساختمان معروف به سازه های فضاکار تهران، سازه های فضاکار مشهد و سازه های فضاکار اصفهان هستند. شاید علت این بخش بندی بیش از هر چیز به سبب پیشتازی این استان هادر صنعت ساخت و ساز بوده و شاید به همین سبب است که در این سه استان با تعدد در شرکت های مجری سازه فضایی مواجه هستیم.

شرکت های مجری سازه فضاکار در ایران و بهتر گفته باشیم در سه استان تهران، مشهد و اصفهان همواره در ارائه قیمت اجرای سازه فضایی در تکاپو بوده و عملا توانسته اند سهم زیادی از بازار را به خود اختصاص بدهند. شاید بی دلیل نیست که همواره مشتریان سازه های فضاکار در جستجوی شرکت های مجری سازه فضایی تهران، شرکت های سازه فضاکار مشهد یا شرکت های مجری سازه فضاکار اصفهان هستند.

سازه های فضاکار اسپیس نخستین و تنها شرکت سازه فضاکار ایران است که به لطف حضرت حق و همت خانواده اسپیس توانسته از جنوب تا شمال عراق بیشترین تعداد پروژه هاس سقف سازه فضاکار عراق را در این کشور بصورت صفر تا صد EPC اجرا نماید. بی شک این افتخار اسپیس مربوط به جامعه مهندسین و صنعتگران ایران زمین بوده و سقف های سازه فضایی عراق ما، یادگار ماندگار مهندسی پارسی در کشور عراق است.

اسپیس توانسته فقط در شهر نجف اشرف عراق بیش از ده پروژه سقف سازه فضایی در عراق و فقط در یک شهر اجرا نماید. سقف های سازه فضایی عراق اسپیس در سایر شهرهای کشور عراق عبارتند از: پروژه استخر قهرمانی وزارت ورزش عراق در جنوبی ترین نقطه عراق واقع در شهر بندری بصره در جاده ترانزیت عراق به سوی کشور کویت، پروژه دو سقف اسکای لایت دانشکده فنی و مهندسی وزارت نفت عراق واقع در شهر استراتژیک کرکوک عراق. نورگیر ووید مرکزی مگاسنتر شهر حله عراق که بصورت گنبد بیضوی و در ارتفاع ۳۷ متری از سطح زمین اجرا شده یکی دیگر از سقف های سازه فضاکار در عراق خانواده اسپیس است که به دلیل داشتن درز انقطاع در فاصله دو کانون بیضی مورد تقدیر دانشکده فنی و مهندسی بغداد واقع شد.

چنانچه تمایل به کسباطلاعات بیشتر در زمینه سقف های سازه فضاکار سه لایه و شرکت های مجری سازه فضاکار در ایران هستید، لطفا با ما در تماس باشید.

ما همیشه در ۵ قدمی شما هستیم ۶۷۵۳۲-۰۲۱

با تشکر از همراهی شما

سازمان فروش سازه های فضاکار اسپیس