تولید و فروش سازه های فضایی

تولید و فروش سازه فضایی

تولید و فروش سازه فضاکار در عراق

تولید و فروش سازه فضایی در ایران، تولید و فروش سازه فضایی در عراق

تولید و فروش سازه فضایی

تولید و فروش سازه فضایی در کشور عزیزمان در چند دهه اخیر محل توجه بیشتر معماران، پیمانکاران و کارفرمایان صنعت ساختمان قرار گرفته است.

تولید و فروش سازه فضایی با آگاهی بیش از پیش فعالان حوزه ساخت و ساز از مزایا و ویژگی های خاص سازه های فضایی با تقاضای نسبی خوبی مواجه است و لیکن پر واضح است در دوران رکود صنعت ساختمان، این بخش نیز دوران خوشی را سپری نمی کند.

تولید و فروش سازه فضایی اسپیس با توجه به درایت مدیران و همت کارکنان توانسته است دوران رکود این صنعت را مدیریت نموده و سهمی بسزا در تولید و فروش سازه های فضایی داشته باشد. تولید سازه فضایی و فروش سازه فضاکار در مجموعه اسپیس دارای مراحل مختلفی بوده که طراحی مقدماتی سازه فضاکار در کنار مدلینگ و بارگزاری اولیه خرپای فضایی از نخستین بخش های کاری محسوب می شود.

تولید و فروش سازه های فضایی اسپیس با پیش بینی توان تولید و تقاضای بازار، دارای ابعاد گوناگونی است. به عنوان نمونه در فصول مختلف سال و بر اساس کاربری های گوناگون، تقاضا برای تولید و فروش سازه سه بعدی نیز متغیر بوده و البته توان تولید سازه فضایی اسپیس نیز تابعی از این الزامات تقاضای بازار بوده و دفتر فنی مهندسی شرکت با هماهنگی سایر بخش های سازمان، همواره در بالاترین سطح آمادگی برای پذیرش طراحی سازه فضاکار، ساخت سازه فضایی و عملیات نصب آن است.

تولید و فروش سازه فضایی همیشه با پیش بینی بهینه بازار همراه بوده و همین مهم سبب شده بخش تدارکات و پشتیبانی اسپیس در تهیه و تامین متریال اولیه به هنگام عمل نماید و مشتریان سازه فضایی برای اجرای پروژه های سقف سازه فضاکار یا دیوارهای اسپیس فریم خود با کمترین اتلاف وقت مواجه شوند و همواره از تحویل به موقع سفارش های ساخت و فروش سازه های فضاکار اسپیس اعلام رضایت و خشنودی نمایند و این مهم برترین دارایی معنوی تیم اسپیس است.

تولید و فروش سازه فضایی در شرایط آب و هوایی گوناگون اگر با برنامه ریزی قبلی صورت نپذیرد می تواند نتایج مطلوبی ایجاد نکند اما چنانچه با بکار گیری تجربه و دانش کافی همراه باشد، در شرایط نامساعد جوی نیز قابل مدیریت بوده و سبب پرهیز از اتلاف وقت و به تبع آن هزینه کارفرما می شود و مجموعه اسپیس به لطف الهی و بر اساس تجربه های گرانقدر خویش، همواره در تلاش بوده در زمان بهینه و با هزینه مطلوب پروژه های سازه فضاکار را پس از طراحی، تولید و نصب نماید.

تولید و فروش سازه فضاکار اسپیس با استفاده از برترین مصالح استاندارد و با کیفیت جهانی عرضه شده و همین امر سبب شده در سنوات گذشته افتخار بیشترین صادرات سازه فضایی به کشور همسایه عراق را به خود اختصاص دهد. چنانچه تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تولید و فروش سازه فضایی در ایران و یا تولید و فروش سازه فضایی در عراق دارید، پیشنهاد می کنیم هم اکنون با بخش فروش سازه فضایی اسپیس تماس بگیرید.

با تشکر از همراهی شما

بخش فروش سازه فضایی

۰۲۱-۷۷۴۸۲۷۰۱

۰۲۱-۷۷۴۸۲۷۰۷

۰۲۱-۶۶۷۳۵۶۱۵

۰۲۱-۶۶۷۳۵۲۰۶