تولید المان سازه فضاکار

تولید المان سازه فضاکار یا ساخت همان عضو سازه فضاکار، معمولا از لوله فولادی یا چوب است. المان سازه فضایی یکی از محوری ترین قطعات سازه فضاکار محسوب می شود. اِلمان سازه فضاکار اسپیس یا هموند از دو طرف توسط بشقابک ها، اسلیو ها و پیچ ها به گوی توپر سازه فضاکار متصل می شود. به نحوی که بتواند بار نیرو های محوری وارده اعم از نیروی فشاری و نیروی کششی را در سیستم سازه فضایی مرو (گوی توپر) انتقال دهد.

جنس پیوند یا اِلمان شبکه سقف سازه های فضایی می تواند از لوله فلزی (پایپ PIPE) یا پروفیل هایی با مقاطع قوطی، نبشی یا دایره ای شکل باشند، که معمولا از فولاد ST37 تهیه می شوند. البته بسته به شرایط آب و هوایی یا جغرافیایی محل احداث پروژه سقف خرپای فضایی می توان از لوله هایی از جنس گالوانیزه، استیل ، آهن سیاه معمولی و غیره نیز بهره برد. از آنجا که لوله های تولیدی با طول ۶ متر هستند، بدیهی است برای پرهیز از پرت و دور ریز لوله مصرفی، بهتر است المان های تولیدی با طول های ۳، ۲، ۱/۵، ۱، ۰/۷۵ متر باشند. و اگر در جستجوی بهینه ترین حالت از منظر قیمت برای برش لوله یا همان المان سازه های فضایی هستید، پیشنهاد ما برش با طول ۳ متر است. چرا که در این حالت، مصالح مصرفی برای ساخت سقف سازه فضاکار سه لایه کمترین میزان مصرف گوی، بشقابک، پیچ، اسلیو و پین در مجموعه سیستم شبکه سققف سازه های فضایی است.

مجموعه اسپیس در راستای تهیه و تامین قطعات سازه فضاکار در خدمت شما مشتریان عزیز است. چنانچه تمایل به اخذ اطلاعات بیشتر در رابطه با لوله یا المان سازه فضاکار دارید و یا نیاز به سفرش قطعات سازه دارید، لطفا  هم اکنون با ما تماس بگیرید.

۰۱ ۲۷ ۴۸ ۷۷ (۹۸۲۱+)

۰۷ ۲۷ ۴۸ ۷۷ (۹۸۲۱+)

۰۷ ۵۲ ۳۳۰ ۹۱۲ (۹۸+)

باتشکر