تصاویر پروژه های سازه فضاکار اسپیس

تصاویر پروژه های سازه فضاکار اسپیس، شامل برخی از پروژه های اسپیس بوده که در طی دو دهه گذشته بصورت EPC اجرا شده است، یعنی علاوه بر طراحی سازه های فضایی، تولید سازه های فضاکار، مونتاژ و نصب سازه فضایی سایر فرایندهای قبل و بعد از سقف سازه فضاکار، شامل: عملیات خاکبردای، آرماتور بندی و قالب بندی تا بتن ریزی یعنی اجرای فونداسیون سازه فضایی، ساخت و نصب ستون سازه فضاکار و نصب بادندهای سازه سه لایه، ساخت و نصب زیرسازی پوشانه سقفی سیستم سازه فضاکار، نصب پوشش سقف سازه فضایی بهمراه فلاشینگ و ناوران و آبرو در کنار سایر عملیات اجرایی پروژه توسط مجموعه اسپیس SPACE عملیاتی شده است.

اجرای انواع متعدد و متنوع پروژه های سازه های فضاکار در برون و درون مرزهای ایران عزیزمان بیانگر گوشه کوچکی از خدمات و محصولات SPACE است. مجموعه اسپیس همواره پیشرو در ارائه خدمات و محصولات فنی و مهندسی بوده و شاهد این مدعا؛ عملیات طراحی، ساخت و نصب پروژه های سازه فضایی ازجنوب تا شمال ایران و در کشور عراق به نحوی است که از سواحل خلیج همیشه پارس (فارس) در استان های هرمزگان و خوزستان تا سواحل دریای خزر و رشته کوه های آرارات در ماکو و نیز از جنوب کشور عراق در شهر زیبای بندری بصره تا شمال اقلیم کردستان شهرکرکوک سازه های فضایی اسپیس، به عنوان  سوغاتی از فن و تجربه مهندسان پارسی به یادگار مانده است.

پروژه های اجرا شده تیم اسپیس در شهر تهران که تحت عنوان سازه های فضایی تهران بیانگر بخشی از توان عملیاتی اسپیس است. اجرای پروژه های متعدد در استان اصفهان با نام سازه های فضایی اصفهان مشهور شده است، برگ زرین دیگری از تلاش و کوشش مستمر خانواده اسپیس است. نمایندگان ما در استان خراسان با نام سازه های فضایی مشهد، در استان آذربایجان بنام سازه های فضایی تبریز و در استان خوزستان معروف به سازه های فضایی اهواز در خدمت کارفرمایان گرامی هستند.

عملیات طراحی، سخت و نصب سازه های فضاکار در در درون مرزهای جغرافیایی ایران و نیز پروژه های سازه فضاکار عراق خاصه در شهر مقدس نجف تحت عناوین پروژه های سازه فضاکار ثرهالعشرین، شهرالسلام، مدرسه علوی و غیره از دیگر افتخارات تیم اسپیس است.