نصب ورق و پشم شیشه سازه فضاکار

نصب ورق و پشم شیشه سازه فضاکار در پروژه های سقف سوله فضایی، در زمره ی عملیات نهایی یک پروژه سازه فضاکار است.

نصب ورق و پشم شیشه سازه فضاکار بهمراه توری مرغی یا کارتن پلاست، در پروژه هایی که کارفرما ارزان قیمت بودن پوشانه سقفی را در دستورکار خود قرار داده است، بسیار مورد توجه است. اساسا دفتر فنی و مهندسی اسپیس پیشنهاد می کند، چنانچه برای پوشش سقف سازه فضاکار پروژه خود نیاز به پوششی ارزان دارید، دقت فرمایید که شاید در ظاهر و مقایسه مورد به مورد مثلا ساندیچ پانل سقفی با ورق و پشم شیشه و کارتن پلاست، علی الظاهر گزینه دوم پوشانه سقفی ارزان تر است.

اما حقیقت آن است که پوشش سقف را می بایست با در نظر گرفت زیرسازی مخصوص به خود یا همان پرلین ریزی، بصورت تجمیعی مورد مقایسه قرار داد. پرواضح است با رعایت این ملاحظه، متوجه خواهید شد در مجموع قیمت پوشانه سقفی سیستم خرپای فضایی برای دو مورد مذکور برابری می کند.

بدیهی است گزینه ساندویچ پانل سقفی برای پوشش شبکه مدولار سازه های فضاکار علاوه بر عایق مناسب صوت، رطوبت و دما از زیبایی، کیفیت و سرعت بالاتری برخوردار بوده و در مجموع بر سایر پوشانه های هم سطح خود، ارجحیت دارد.

اگر برای اخذ گزارشات معماری یا فنی در خصوص موارد مذکور احساس نمودید، به مطالعه اطلاعات بیشتری نیاز دارید، لطفا هم اکنون با ما تماس بگیرید.

با تشکر از همراهی شما