مشاوره، طراحی، تولید و نصب سازه فضایی

طراحی، تولید و اجرای سازه های فضایی توسط مجموعه سازه فضاکار اسپیس صورت می پذیرد. تجربه بیش از دو دهه کار و کوشش در زمینه مشاوره، طراحی، تولید و اجرای انواع متعدد و متنوع پروژه های اسپیس فریم در داخل و خارج از مرزهای کشور عزیزمان ایران سبب شدهتیم اسپیس به عنوان مجموعه ای همواره پیشرو در ارائه خدمات فنی مهندسی در برون و درون مرزهای ایران بزرگمان معروف و مشهور باشد.

شاهد این مدعا عملیات اجرایی ساخت و نصب پروژه های سازه فضایی ازجنوب تا شمال ایران و کشورهمسایه عراق به نحوی است که از سواحل خلیج همیشه پارس در استان های هرمزگان و خوزستان تا سواحل دریای خزر و رشته کوه های آرارات در ماکو و نیز از جنوب کشور عراق در شهر زیبای بندری بصره تا شمال اقلیم کردستان شهرکرکوک سازه های فضایی اسپیس، به عنوان  سوغاتی از فن و تجربه به یادگار مانده است.

سازه های فضایی تهران، سازه های فضایی اصفهان، سازه های فضایی مشهد، سازه های فضایی تبریز، سازه های فضایی خوزستان، در درون مرزهای جغرافیایی ایران و نیز پروژه های سازه فضاکار عراق خاصه در شهر مقدس نجف تحت عناوین پروژه های سازه فضاکار ثره العشرین، شهرالسلام، مدرسه علوی و……. از دیگر افتخارات تیم شرکت سازه های فضاکار اسپیس است.

چنانچه علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید هم اکنون با کارشناسان ما تماس بگیرید.

۰۷ ۵۲ ۳۳۰ ۹۱۲ (۹۸+) –  ۰۷ ۲۷ ۴۸ ۷۷ (۹۸۲۱+)

با تشکر واحد تحقیق و پژوهش اسپیس

محاسبات سازه فضاکار گنبدی اسکای لایت شهر حله عراق