پروژه EPC طراحی، ساخت و نصب سازه فضایی قوسی فروشگاه بزرگ شاهین شهر اصفهان

سازه فضایی قوسی شاپینگ مال شاهین شهر

خوردگی در خرپای فضایی

پس از نصب و اجرای  سیستم سازه فضایی در ساختمان اجزای سازه فضاکار  به شکل بخشها و اشکال هندسی تو خالی که اتصال آن ها با گره هایی کروی فولادی است به عنوان یک محصول فوق العاده زیبا و معماری برجسته خودنمایی میکند.
سطوح در معرض شرایط جوی سازه فضایی به وسیله رنگ در محیط کارخانه پوشیده می شود. مدرن ترین و اتوماتیک تکنولوژی پوشش محافظ روی / فسفات پودر پوشش های پلی استر ترموستات مقاوم در برابر هوا و سایش را در رنگ های مختلف انتخاب شده از رنگ استاندارد  استفاده می شود.
از پوشش های آلی پلی استر پودرهای آلی مخصوص ، مخصوص فاکتورهایی که از UV محافظت می کنند، برای تکمیل ساز و کار پلیمریزاسیون برای تهیه فای پلی استر و صاف، به طور پیوسته به المان پایه در حالات نیمه براق و یا براق  در سازه های فضایی استفاده می شود.

علاوه بر این، فقدان سوراخ و روزنه در لوله ها، پیچ و مهره ها و اسلیو ها در ساختار سازه فضاکار از پرشدن هوا در داخل روزنه ها (اکسیژن) و رطوبت جلوگیری می کند و در نتیجه از خوردگی داخلی در طول زمان محافظت می کند.
از رنگ های فلزی پوشش های پلی استر بسیار مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش، پوشش های سرامیکی برای به دست آوردن طرح سنگ مرمر و طراحی بافت های مختلف هم چون  بافت چوبی، پوشش Kynar 500 به رنگ نقره ای نزدیک به نقره و همچنین تزئینی کروم نیکل میتوان برای زیبایی و مقاومت در برابر خوردکی در سازه های فضاکار استفاده کرد.
سازه های فضایی شرکت اسپیس با ویژگی های پیشرفته ای که توسط تکنسین های مجرب  این صنعت طراحی شده است، حاشیه ی مشخصی بر رقبایشان گذاشته و اکنون نام تجاری خود را نه تنها در ایران، بلکه در کشور های همسایه نیز گسترش داده است .