سقف سازه فضاکار کارواش فولادشهر اصفهان

قیمت سازه های فضاکار ایران

سازه فضایی قوسی استانداری نجف اشرف، عراق، شهلایی

طرح توسعه سازه های فضایی

طرح توسعه سازه های فضایی نکته بسیار حائز اهمیت است. بدیهی است هر کارفرمایی علاقمند است از سقف یا سازه ای استفاده نماید که هر زمان اراده نمود در راستای تسعه کسب و کار خوش گام بردارد، هیچگونه محدودیتی در راستای طرح توسعه سازه خود نداشته باشد.

می توان گفت یکی از فلسفه های سازه فضاکار،  بهبود مستمر فن آوری سازه فضایی و تعهد خود به ارائه محصولات و خدمات نوین است. نیل به این مهم که خود بخود سبب خلق ارزش برای مشتریان اسپیس می شود، ما معتقدیم داشتن سقف سازه فضایی با قابلیت طرح توسعه از هر سو و بدون محدودیت می بایست نیاز سنجی شده و از ابتدا در طراحی پروژه های سازه های فضاکار لحاظ شود. چراکه این مهم به معنای صرفه جویی اقتصادی و آینده نگری صنعت و کسب و کار مشتریان است.

سیستم سازه فضایی، به طراح اجازه می دهد تا با استفاده از ظرفیت و قابلیت های خرپای فضاکار توان خلق سازه ای را داشته باشد که علاوه بر دارا بودن انتظارات سازه ای از ویژگی های منحصر بفردی در پیش بینی و نیاز سنجی آینده برخوردار باشد و سازه ای ماندگار و منعطف در راستای طرح توسعه باشد.

اسپیس پیشنهاد می کند علاوه بر دقت در برخورداری از سازه ای سبک، سریع و مقاوم، کارفرمایان نیم نگاهی هم به پیش بینی طرح توسعه و آینده نگری در کسب و کار خود نموده تا اعدافی بلند مدت تر را با اسپیس دنبال نمایند.
اگر تمایل دارید از این ویژگی سازه های اسپیس بیشتر مطلع شوید، لطفا هم اکنون با ما تماس بگیرید.

۰۷ ۵۲ ۳۳۰ ۹۱۲ (۹۸+)

۰۷ ۲۷ ۴۸ ۷۷ (۹۸۲۱+)

۰۱ ۲۷ ۴۸ ۷۷ (۹۸۲۱+)